Spärrhjälp
Om du förlorat ett kort, ditt BankID eller din säkerhetsdosa är det viktigt att omedelbart spärra dessa.
För att du som kund ska kunna känna dig trygg när så har vi stor fokus på säkerhet och att ha säkra lösningar för alla våra tjänster. Men du själv har också en viktig roll. Att skydda dina koder och personliga uppgifter. På så sätt skapar vi - tillsammans - en hög säkerhet.
Kontakta oss gärna om hur du använder dina tjänster på ett säkert sätt.
Kundcenter Privat
Kundcenter Företag
Vår kundtjänst på Facebook
Läs mer om säkerheten i vår internetbank. Vi är även tacksamma om du rapporterar säkerhetsbrister till oss.
Säker internetbank
Secure internet banking (12 languages)
Rapportera säkerhetsbrist
Banken tillhandahåller säkra lösningar för alla tjänster. För att den totala säkerheten ska bli god krävs det dock att även du som kund hjälper till och skyddar dina uppgifter.