Meny
Våra tjänster

Kundcenter – kontakta oss på telefon

  • Personlig service på telefon
  • Måndag-fredag 8-20, lördag-söndag 10-16
  • Identifiera dig med Mobilt BankID
Smiling man with headset at customer center

Du kan identifiera dig på två sätt

När du ringer oss behöver du identifiera dig för att vi ska kunna hjälpa dig. Detta kan du göra på två sätt:

Nu låter det annorlunda!

Ny röst som svarar när du ringer 0771-12 20 00?

Ja, det stämmer. För att du ska känna dig riktigt hemma vill vi uppmärksamma dig på att vi har en ny röst som svarar när du ringer till oss. På klingande skånska, såklart!  

Vanliga tjänster i självbetjäningen

Vanliga tjänster i självbetjäningen är att kolla saldo, göra överföringar och ladda kontantkortet till mobilen. Välj att gå direkt till den tjänst du är intresserad av genom att trycka:

  • 10# Tillgängligt belopp (inklusive eventuell kontokredit)
  • 12# Senaste transaktioner
  • 16# För belopp till konto, ej bokförda (pengar på väg till kontot)
  • 20# Överföring mellan egna och gemensamma konton
  • 20# Överföring till annans konto inom banken*
  • 73# Ladda kontantkort till mobiltelefon*

*Särskild anslutning krävs. Ring 0771-12 20 00 välj 3# för att ansluta dig.

Kundcenter Snabbvalsguide

Vanliga frågor och svar

Storhelger och röda dagar som vi har stängt

Jul och nyår: julafton 24 december, juldagen 25 december, annandag jul 26 december, nyårsafton 31 december, nyårsdagen 1 januari, trettondedag jul 6 januari.

Påsk: långfredagen, påskafton, påskdagen, annandag påsk.

Midsommar: midsommarafton, midsommardagen.

Andra röda dagar som vi har stängt:
1:a maj
Kristihimmelsfärds dag
Nationaldagen 6 juni
Alla helgonsdag

Inte kund?

Är du inte kund hos oss ännu, men vill bli det? Eller har du andra frågor till exempel hur du anmäler konto till kontoregistret, om utbetalningsavier, dödsbo eller något annat? Välkommen att kontakta oss. Ha ditt Mobila BankID redo.